Monday, February 16, 2009

Memori Manis ( i )

Assalamualaikum WBT.

Menyelusuri jejak-jejak yang telah berlalu sepanjang tahun 2008, pelbagai perkara manis yang telahpun diukir oleh semua pelajar pra-u Sekolah Abu Bakar al-Baqir. Di kesempatan ini, saya akan cuba selitkan beberapa majlis, acara rasmi dan acara yang tidak rasmi yang ada dalam koleksi.

Kehadiran Guru-Guru Praktikal Bagi 6R2. (19hb Mei - 12hb Sep 08)

Cikgu Haslin atau dikenali sebagai Cikgu Alin telah bertugas selama beberapa bulan di SABAR dan mengajar subjek bisnes ( PP 1 ) di 6R2. Keikhlasan dan ketekunan cikgu Alin telah membuahkan hasil apabila secara keseluruhannya pelajar-pelajar 6R2 semakin berminat dengan subjek PP1. Ini adalah antara kenangan pelajar-pelajar 6R2 bersama cikgu Alin :)

Sept 12th 2008

Boys

Girls

Seterusnya ialah Cikgu Siti Zubaidah atau Cikgu Siti. Seorang yang penyabar dalam mengajar pelajar-pelajarnya. Kewibaan cikgu Siti sekali sekala tercabar apabila ada perkara yang tidak memuaskan hati beliau. Namun begitu, kesabaran mengatasi segala dan saya masih mengingati nasihat-nasihat yang diberikan oleh beliau. terima kasih cikgu :)

Sept 10th 2008

Boys

Pertemuan kami diakhiri dengan jamuan perpisahan yang dilangsungkan lebih awal memandangkan bulan Ramadhan al-mubaraq menjelang tiba. Jamuan ini berlangsung pada 28hb Ogos 2008 Ini disisipkan bersama beberapa kepingan foto sebagai kenangan bersama cikgu-cikgu praktikal :)

The Boys

The Girls

full ;)

6R2

Full corumn of 6R2

From left ; idek, afiqah, ian, Cikgu Alin, Shahrul, kamarul, fitri, amir

Akhir kata daripada saya, semoga hubungan rapat yang terjalin diantara guru-guru praktikal dan pelajar 6R2 (2009-6A2) terus berkekalan. Terima kasih Cikgu, jasamu dikenang.

p/s : phone number. Cikgu Alin -
p/s : phone number. Cikgu Siti - 0125142285

No comments:

Post a Comment